Kompanija Henkel je, kao jedan od lidera u održivosti, još davne 1992. godine počela da izveštava o održivom poslovanju, integrišući društvenu odgovornost u sve aspekte svog poslovanja. Strategija održivosti, predstavljena 2010. godine sa ambicioznim i merljivim ciljevima, primenjuje se u svim zemljama u kojima Henkel posluje, obuhvatajući ceo lanac vrednosti.
Kroz svoje brendove, kompanija Henkel posvećena je unapređenju kvaliteta života, podržavajući jednakost, obrazovanje i društvenu dobrobit. Na temelju Strategije održivosti, kompanija aktivno doprinosi lokalnoj zajednici kroz realizaciju projekata sa dugoročnim pozitivnim uticajem. Henkel godinama sprovodi brojne ekološke i humanitarne projekte čiji je cilj očuvanje životne sredine i pružanje podrške onima kojima je najpotrebnija.
Kompanija Henkel u Srbiji već pet godina realizuje projekat Volim reku, a ti? u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS). Ovaj projekat ima za cilj čišćenje i očuvanje vodenih površina širom zemlje. Tokom proteklog perioda realizovano je 30 akcija čišćenja, tokom kojih je uklonjeno više od 11 tona otpada. U okviru pete sezone projekta, koja je obuhvatila sedam akcija čišćenja, u Kruševcu je postavljen novi rekord kada je iz jezera Ćelije uklonjeno više od 1,5 tona otpada. Ovakvi projekti predstavljaju doslednu primenu Henkelove Strategije održivosti, sa posebnim akcentom na očuvanje šuma, zemljišta i voda.
U okviru MIT (Make an Impact on Tomorrow) inicijative, Henkel u Srbiji već 17 godina pruža sredstva svojim zaposlenima za sprovođenje projekata u lokalnoj zajednici koji doprinose napretku u oblasti obrazovanja, nauke, kulture, sporta, zaštite životne sredine i zdravlja. U proteklih 17 godina u Srbiji je kroz MIT inicijativu realizovano više od 230 projekata širom zemlje čija je ukupna vrednost oko 765.000 evra.
Brend Gliss je 2024. godine pokrenuo Program samopouzdanja Zablistaj uz Gliss, u okviru kog je 50 polaznica imalo priliku da prisustvuje radionicama osmišljenim da ih osnaže kako u profesionalnom, tako i u privatnom životu.
Iste godine, porodični brend Schauma po prvi put je realizovao projekat Vreme je za porodicu, u okviru kog su održane interaktivne predstave na temu unapređenja porodične komunikacije. Ovaj projekat održan je u dva talasa, a Schauma će i u 2025. godini nastaviti da osvetljava duboke i univerzalne teme porodičnih odnosa.
Kompanija Henkel, sa svojim brendom Ceresit, aktivno podržava obrazovanje mladih kao ključ za napredak i kvalitetniji život zajednice. Ceresit je, kao nacionalni partner, u saradnji sa NORDEUS fondacijom i Grupom za obrazovanje, učestvovao u otvaranju 25 mejkers labova širom Srbije. Mejkers labovi su inovativni, multidisciplinarni prostori u kojima učenici i nastavnici zajedno istražuju, stvaraju i povezuju se sa lokalnom i širom zajednicom. Na ovaj način, kompanija Henkel pruža podršku mladima i podstiče njihovu želju za sticanjem znanja i praktičnih veština iz različitih oblasti interesovanja.
Brend Perwoll već duže niz godina podržava Beogradsku nedelju mode, u okviru koje, sa željom da istakne i podrži rad mladih dizajnera, organizuje konkurs Fashion Incubator by Perwoll. Cilj konkursa je da najboljim studentima i diplomcima pruži priliku da predstave svoje radove i osvoje samostalnu reviju. Ovaj konkurs ima globalno aktuelnu temu Rethink New, kojom Henkel želi da skrene pažnju na značaj održive mode i njenu ulogu u zaštiti životne sredine.
Kompanija Henkel svojim doslednim sprovođenjem Strategije održivosti, kroz ceo lanac vrednosti i društveno odgovornih aktivnosti pokazuje dugoročnu posvećenost zajednici.