Kampanja „Najbolje u Srbiji” dobila zaštitni znak
Grafičko rešenje znaka „Najbolje u Srbiji” prikazuje dobro poznate boje i ukrase koji podsećaju na lepote naše zemlje i najbolje opisuju kampanju udruženja „Moja Srbija”, koja traje već punih 14 godina
„Grafičko rešenje žiga ‘Najbolje u Srbiji’ je spoj crvene, plave i bele boje, sa obodom pirotske šare. Naša ideja je bila da upravo ovakvim znakom prikažemo sve ono što naša akcija u poslednjih 14 godina čini, a to je promocija najboljih domaćih proizvoda, najkvalitetnijih brendova i najhumanijih među nama. Želja nam je da u malom prikažemo svu lepotu, kvalitet i humanost koji se neguju u našoj zemlji i koje kao takve treba podsticati i nagraditi”, ističu iz udruženja „Moja Srbija”.
Nagrađivanjem najkvalitetnijih i najhumanijih na domaćem tržištu, utiče se na to da i druge kompanije investiraju u poboljšanje kvaliteta svojih proizvoda i usluga, ali i da brinu o društvenoj odgovornosti. Isticanjem najboljih podstiče se zdrava konkurencija među kompanijama i njihova težnja za stvaranjem prepoznatljivog i prestižnog brenda u koji će potrošači imati poverenje.
„Verujemo da najbolje među nama uvek treba isticati i nagrađivati, kako u životu, tako i u privredi. Time podstičemo zdrav takmičarski duh i utičemo da privrednici ulože više napora u poboljšanje kvaliteta robe i usluga, kao i da se odluče za veća ulaganja u razvoj, u novu opremu i u stručnu i osposobljenu radnu snagu, što za krajnji rezultat mora imati privredni rast i povećanje standarda građana naše zemlje. Uz to, posebno smo ponosni na akciju ‘Dobročinitelj’ kojom podstičemo organizacije i pojedinace u Srbiji da ulažu u razvoj zajednice u kojoj žive i rade, da čuvaju životnu sredinu, kao i da pomažu građanima kojima je pomoć neophodna. Takođe, cilj ove akcije je i podsticanje kompanija koje posluju u Srbiji da budu društveno odgovorne i da doprinesu poboljšanju života svojih zaposlenih, njihovih porodica i društva u celini. Što smatramo nezaobilaznim i važnim pitanjima, naročito ukoliko govorimo o velikim i modernim kompanijama”, zaključuju iz Udruženja.
Kampanja Najbolje u Srbiji podrazumeva tri akcije, a to su: Miljenik potrošača, Moj izbor i Dobročinitelj. Akcijom Miljenik potrošača nagrađuju se najbolji brendovi na našem tržištu, akcijom Moj izbor najbolji domaći proizvodi, dok je cilj akcije Dobročinitelj isticanje najodgovornijih kompanija i organizacija u našoj zemlji.