Kompanija Heineken Srbija dobitnik je priznanja „Dobročinitelj“ za 2024. godinu
Kompanija Heineken Srbija posvećena je ostvarivanju pozitivnog uticaja na svet oko nas kroz očuvanje životne sredine, društvenu održivost i odgovornu konzumaciju. Program održivog poslovanja „Stvarajmo bolji svet”, deo poslovne strategije „EverGreen”, obuhvata ambiciozne planove za pozitivan uticaj na životnu sredinu, društvo i odgovornu konzumaciju alkohola. Vizija održivosti za 2030. godinu podiže lestvicu ka poslovanju bez štetnih uticaja na životnu sredinu i pravednijem svetu.
Heineken Srbija teži i nultoj emisiji ugljen-dioksida, smanjenju otpada i pozitivnom uticaju na vodene resurse kroz celokupno svoje poslovanje ali i projekte poput projekta „Rezervoar” i kroz druge volonterske aktivnosti. U domenu društvene održivosti, kompanija se zalaže za inkluziju, fer i bezbedno radno okruženje i podršku zajednicama. Kada je reč o odgovornoj konzumaciji, Heineken Srbija promoviše odgovornu konzumaciju pre svega kroz kampanju „Kad ide tura, ne ide gas”.
Nagradu „Dobročinitelj“ primila je gđa Marina Stanić, izvršna direktorka agencije New Media Team, koja je korporativna i brend PR agencija kompanije Heineken Srbija. Priznanje je uručio g. Milan Ristić, predsednik udruženja „Moja Srbija“.